Sarah;

Idag i skolan var det FranskaSkolans-dag. Det är en dag om året då alla som vill kan komma till skolan och göra massa olika saker, så som gå i spöktunnel, julpyssla, köpa saker osv. Min klass, 7a, hade hinderbana, julpyssel och burkkastning. Pernillas klass hade bara GuitarHero, tror jag. Eftersom hon var sjuk så kom hon inte. Tråkigt, för jag hade velat gå spökhuset med henne fast jag gick istället med beatrice, haha hon är så jävla rolig x)
Är jättetrött s¨jag orkar inte skriva mer just nu.








P&K

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi hade faktiskt Sing star också. tror jag :S

2008-11-29 @ 21:06:48
URL: http://nnillaaa.blogg.se/
Postat av: sarah

nej ni tog typ bort det "/

2008-12-07 @ 15:43:31
Postat av: Sarah Lellouchi

HAHAHAHAH FETT MOBBAD VI VAR, men nu är vi best friends forever, även om vi inte är vänner på facebook! det gör väll inget?

2012-09-19 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0