Pernilla;

Jag kom nyss hem till Öregrund :)
Jätte skönt tycker jag, nu blir jag här under de 2 julveckorna.
Jo Sarah jag färgade mitt hår igår, vart rätt nöjd men det vart inte så himla jätte brund. Alltså vart lite mer mörktblont fast åt det bruna hållet. Eftersom jag var så ljustblond innan så blir det inte så himla mörkt fall jag inte tar jätte mörk färg, och det fick jag ju inte för mamma :P
Men rätt nöjd med hur det blev om jag ska vara ärlig, fast det kunde vart mörkare.
Hoppas alla får en bra jul och ett härligt nytt år. Kom ihåg att göra löften för det nya året 2009 :)


Läs även min egna blogg, jag skriver mer där än här. Skriver stort sätt varje dag om lite allt möjligt i den. Men brukar knappt orka skriva här :P
www.Nnillaaa.blogg.se

Pussar och Kramar från Pernilla :)<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar,

Tackar! Skall kika lite på er blogg nog, kul att ni är två som skriver! (;

2008-12-21 @ 22:12:07
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: ewezi

Va kul att du tycker det :)

hoppas du kollar in igen ;)!

2008-12-22 @ 11:47:24
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0