God jul :)

God jul på er allihoppa :D
Nu är det äntligen julafton, så himla härligt och mysigt. Fredrik ringde mig 00.00 någonstans där inatt. Då sov jag för jag var jätte trött, då hade han nämligen öppnat sin julklapp och ville att jag skulle öppna mig. Men den låg långt ifrån mig och jag orkade inte hämta den, men han vann jag hämtade den och öppnade den :) Fick ju en nallebjörn och i paketet låg det ett halsband i silver, med två hjärtan på :) Det var jätte fint tycker jag, kommer bild på det senare ikväll då jag laddar in bilder från denna dag på datorn. Så då får ni se både björnen och halsbandet. Tack så mycket älskling, var verkligen jätte fin och gulligt (a)
Sen när jag vaknde nu i morse, så öppnade jag paketen som låg i strumpan. Jag gick med den och min nallebjörn till matbordet, där mamma, farmor och pappa satt och öppnade där medans pappa gjorde riktig choklad till mig :) I strumpan låg det lite paket med, två nagellack (ett ljus rosa och ett guld) choklad tomte :D biobiljett, halsband med ett hjärta på (från Agnes) en ny ögonbindel, örhängen och strumpor :) Efter att ha öppnat så fick jag lite sms och skickade lite sms, GOD JUL sms. Nu vill jag veta om Ella är i Öregrund eller om hon är i Stockholm, så jag vet om hon kan få sin julklapp idag. Men den lilla bajsungen har ju ingen lust att svara :P
Och när jag smsat lite så gick jag ut och tog in min kanin som satt ute i buren. Jag tyckte att han kunde få komma in och mysa lite. Så han hoppade glatt runt på köksgolvet, upp i min famn och damp skutta där ifrån. Aah min kanin är lite dampig ibland, men jävlans söt med :)
Snart ska jag ner med pappa och hundarna till båten, vet inte vad vi skulle göra där men något var det i alla fall. Sen blir det väl att vänta på paket, äta julbord, kolla på Kalle Anka och så :) Det blir mysmys, jag älskar julen. Men det kunde fått vara mycket snö på marken och snö som faller från himlen, då hade det vart perfekt :)

Nu ska jag ta och gå, hoppas ni får en underbar julafton :) för det hade jag tänkt att få
Jul pussar och jul kramar på er alla :)<3
Ha det så himla underbart bra




// Nilla
besök även min blogg för tätar uppdatering från mig, www.Nnillaaa.blogg.se se där :)<3

Nilla önskar er alla en riktigt god jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0